9 М

!!! Контрольна робота № 2 нижче👇
Гортай до 

27.01.2021
Професії і школи кіно


!!!Опрацювати матеріал підручника, 
підготувати повідомлення або презентацію про школи кіно


20.01.2021

Жанри і стилі кіно

Посилання на статтю підручника🔻

Посилання на відео🔻

!!!Опрацювати матеріал, скласти таблицю "Жанри кіно",
де перша колонка - це жанр, а друга колонка - це назва фільму в цьому жанрі. Наприклад:
Детектив          Шерлок



13.01.2021

Кіномистецтво


Посилання на статтю підручника🔻


Посилання на відео🔻
https://www.youtube.com/watch?v=FWYv_ErmpyY

!!! Опрацювати матеріал, скласти конспект


17.12.2021
Контрольна робота № 1
Стилі мистецтва ХХ ст.

Перше завдання - визначити стилі мистецтва на слайдах. 
Один слайд - один стиль.
Наприклад: слайд 2 - модернізм і т. д.
Друге завдання - дати розгорнуту характеристику одного із стилів
Наприклад: Модернізм - це стиль... і далі розповісти про прояви цього стилю в різних видах мистецтва


!!!Виконати контрольну роботу до 21.00 19.12.2021 
і надіслати на пошту yunaumkina@gmail.com



08.12.2021

Постмодернізм


Корисне посилання👇
https://sites.google.com/i.ua/art-9-class/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB-1/%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D0%B5%D1%80%D0%BD%D1%96%D0%B7%D0%BC

!!! Опрацювати матеріал, 

створити різдвяну поробку в стилі постмодернізму


01.12.2021

Неокласицизм та інші 

нео- стилі мистецтва ХХ ст.


Корисне посилання👇


!!! Опрацювати матеріал, 

скласти конспект у зошиті



24.11.2021

Експресіонізм


Корисне посилання👇


!!! Опрацювати матеріал,

створити малюнок в стилі експресіонізму


17.11.2021

Абстракціонізм


Корисне посилання👇


!!! Створити ескіз одягу 

в стилі абстракціонізм


03.-10.11.2021


Авангардизм


Корисне посилання🔻

!!! Створити малюнок в стилі авангард



30.09-07.10.2020

Імпресіонізм

!!! Створити картину в техніці пуантилізму

            

16.09-23.09.2020

Символізм



Корисне посилання🔻

https://sites.google.com/i.ua/art-9-class/%D1%80%D0%BE%D0%B7%D0%B4%D1%96%D0%BB-1/%D1%81%D0%B8%D0%BC%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BC

!!!Створити афішу до виставки 

художників-символістів


02.09-09.09.2020

Школи і лідери модерну

Корисне посилання🔻

!!! Створити ескіз предметів декору 
в стилі модерн


11.05.2022 \ 13.05.2022

Мистецтво в діалозі культур

Мистецтво відображає світоглядні уявлення різних народів, художню картину світу.
У процесі розвитку мистецтва можна виокремити два великі періоди:
— коли художні картини світу не мали автономності та були тісно зрощеними із сакральними цінностями, передусім з міфом та релігією;
— коли художні картини світу розвиваються відокремлено від сакральної культури.
Якщо в першому разі міф і релігія надавали художнім образам світу загальнозначущих, колективних смислів, то в другому — разом із узагальненням відбувається утвердження особистісного начала і виникають різні картини світу, що функціонують одночасно в певному типі культури.
Спробуйте узагальнити свої знання з мистецтва різних епох, стилів, напрямів і назвати особливості картин світу, які вразили своєю оригінальністю.
У наш час саме полікультурність стає основним принципом розвитку людства. 

Посилання на теоретичний матеріал🔻

!!! Опрацювати теоретичний матеріал, 

створити власну презентацію за темою "Діалог культур"


27.04.2022 \ 29.04.2022

Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки


Мистецтво є складовою культурної спадщини людства, і щоб зберегти її для нащадків, створюють бібліотеки, музеї, галереї.
Зібрання рукописів, книжок, предметів старовини, зокрема й мистецтва, існували з давніх-давен. Нещодавно китайськими археологами було зроблено приголомшливе відкриття: віднайдено найдавніший у світі музей музичних інструментів, який упродовж тисячі років був прихований від людського ока. Колекція налічує 150 експонатів: дудочки з кісток, флейти різних форм і розмірів, дзвони з бронзи, окарини з глини тощо.
Культурно-мистецька спадщина — сукупність цінностей, успадкованих суспільством від попередніх поколінь, — охоплює пам’ятки високої (шляхетної) культури й водночас повсякденного народного побуту. Розрізняється 8 видів пам’яток: археологічні, історичні, монументального мистецтва, архітектури, містобудування, садово-паркового мистецтва, ландшафтні, об’єкти науки і техніки.
В Україні на державному обліку перебуває понад 152 тисяч пам’яток культурно-історичної спадщини. Залежно від історичної
та художньої цінності пам’ятки культури бувають світового, державного (національного) і місцевого значення.
У нашій країні діє кілька десятків історико-культурних заповідників. Ось ті, що пов’язані з мистецтвом: «Ольвія» на Миколаївщині, «Кам’янець» на Хмельниччині, гончарства в Опішному на Полтавщині, «Чернігів стародавній», «Качанівка», «Гетьманська столиця» на Чернігівщині.

Розрізняють такі типи цих закладів: музеї широкого профілю, які охоплюють живопис, графіку, скульптуру, декоративно-прикладне мистецтво; музеї, присвячені одному з видів мистецтва, наприклад, картинні галереї; меморіальні музеї; історико-художні музеї, колекції та експозиції яких комплексно відображають особливості культури певного регіону, включають світську та сакральну архітектуру, подекуди садово-паркові ландшафти.
Картинна галерея як тип художнього музею відома в Європі з XVII ст., відтоді як предмети мистецтва почали зберігати й експонувати в довгих світлих приміщеннях палаців, одна зі стін яких утворювалась колонами або стовпами.
Багато художніх музеїв і картинних галерей викликають значний туристичний інтерес, наприклад, Дувр, Прадо, Уффіці та ін.


Лувр — один із найбільших художніх музеїв світу — розташовано в центрі Парижа у старовинному королівському палаці. Музей можна назвати універсальним, адже його фонди охоплюють значні географічні та часові межі (від античності до середини XX ст.).
Експонати розподілені в такі колекції: Давній Схід, Стародавній Єгипет, Стародавня Греція, Етрурія, Рим, мистецтво ісламу, скульптура, предмети мистецтва, картини, графічне мистецтво. Найвідомішими експонатами Дувру є античні скульптури «Венера Мілоська», «Ніка Самофракійська», «Джоконда» («Мона Ліза») Леонардо да Вінчі.

Посилання на теоретичний матеріал🔻


!!! Опрацювати  матеріал, скласти конспект


20.04.2022 \ 22.04.2022

Фотомистецтво

Портрет митця



Легендою американського і світового фотомистецтва є Ансел Адамс (1902—1984). Коли йому було 10 років, батько забрав його зі ніколи й організував домашнє навчання, зокрема й уроки гри на фортепіано. Захоплення музикою було достатньо серйозним. Після того, як хлопчик зацікавився фотографією, він довго не міг зробити вибір між двома своїми захопленнями. У віці 17 років Ансел вступив до клубу, члени якого захищали природні пам’ятки. Багато фотографій юнак присвятив охороні парків і заповідників, що використовував клуб у природоохоронній діяльності. Широкої популярності А. Адамс набув завдяки своїм чорно-білим пейзажам. Він вважав, що технічна досконалість і майстерність фотографа не можуть зрівнятися з художнім поглядом, зі здатністю митця виразити своє світовідчуття за допомогою фотографії.
Визнаний класик фотографії заснував перший у США факультет мистецтва фотографії в Каліфорнійській школі мистецтв. Багато його робіт можуть слугувати наочними посібниками з композиції, адже не тільки викликають певні емоції, а й допомагають зрозуміти взаємозв’язок між об’єктами в кадрі.
Фотографія А. Адамса «Хребет Тітон і річка Снейк» увійшла до 116 робіт, обраних для занесення на золоту пластинку космічного корабля «Вояжер», який був запущений у космос, щоб передати іншим цивілізаціям інформацію про природу Землі.

Одним із найвідоміших фотографів в Україні був свого часу Альфред Федецький, уродженець Житомира, випускник Фотографічного інституту Віденської Академії мистецтв. Він відкрив фотомайстерню в Харкові, фотографував коронованих осіб, військових, діячів мистецтва, шляхтичів і міщан.


Мова фотографії

Щоб ідентифікувати будь-який вид мистецтва, потрібно передусім з’ясувати сутність його мови. Яка ж специфіка візуальної мови фотографії?
Фотомитець здатний виразити власне ставлення до зображуваного в художньому образі за допомогою таких засобів виразності, як композиція, ракурс, світлотінь, колір. Завдяки вибору певної миті зйомки можна передати своєрідність явища природи, неповторність події, людини.
Фотокомпозиція передбачає доцільне розташування об’єктів, елементів переднього плану і тла відповідно до вимог візуальної гармонії.
Художні аспекти фотографії виявляються у виборі стилю, жанру, прийомів оброблення фотоматеріалів. Техніка фотозйомки полегшує пошук задуманого образу, а сучасні технічні засоби спростили отримання якісного зображення.

До найпопулярніших жанрів фотомистецтва належать пейзаж, портрет і репортаж. Усім їм притаманний документалізм — властивість, яка вперше увійшла в мистецтво з появою фотографії. Документалізм, достовірність, реальність відрізняють фотографію від живопису, графіки.
Отже, фотомистецтво поєднує художню виразність із правдивістю.
Замість тематичних жанрів, на які традиційно поділяють образотворче мистецтво, у сучасній візуальній культурі існує жанровий поділ за принципом суто технічної репрезентації твору: живопис, фотографія, інсталяція, відео тощо.
Чи може фотографія мати свій художній стиль? Натуралістично відзнятий кадр буде ретельно демонструвати всі деталі, що потрапили в об’єктив. Якщо ж знімок зробити під кутом авторського художнього бачення, буде зовсім інша робота. Характер і сила авторського відхилення від дзеркальної фотографії і визначають саме стиль. Він може бути індивідуальним чи відповідати певній художній школі.
У сучасній фотографії розрізняють такі напрями й стилі: етнографічно-соціологічний, репортажний, плакатно-рекламний, художньо-конструктивний, декоративний, символічний, імпресіоністичний. Нерідко фотохудожник працює одразу в кількох напрямах.
Усі стилі й жанри художньої фотографії складають цілісну картину цього виду мистецтва і сприяють розумінню його естетичних можливостей.
Аерофотографія — напрям фотомистецтва, який дає можливість відчути себе птахом і побачити нашу планету з висоти пташиного лету. Фотохудожники зазвичай піднімалися в повітря на гелікоптері, щоб зафіксувати мальовничі пейзажі нашої планети.




!!! Опрацювати теоретичний матеріал, 

створити фотопортрет

(роботи присилати у вайбері на номер 0635844610)


13.04.2022 \ 15.04.2022

Фотомистецтво

Історія винаходу фотографії

Фотографія супроводжує нас усе життя. Вона поглядає на нас із газетних і журнальних сторінок, «намертво» приклеєна до наших документів, вона у на­ших сімейних альбомах, красується на стінах і вітринах.

Фотографія — це зримий образ історії. Здавалося б, фотографія була завж­ди, настільки вона є звичною для нас. Проте цьому явищу трохи більше півтора століття. Історія фотографії цікава, часом драматична і дуже повчальна.
За своїм значенням в історії світової культури відкриття фотографії можна порівняти з винаходом книгодрукування. Оскільки велика частина інформації сприймається людиною у вигляді зорових образів, створення різних процесів і пристроїв, що фіксують візуальну інформацію технічними засобами, збагати­ло суспільство принципово новими можливостями. Тому чим далі у минуле йде все те, що пов'язане з відкриттям фотографії, тим більший інтерес викликають особи її винахідників.
Камера-обскура

 Пращуром сучасних фотографічних апаратів можна назвати камеру-обску­ру, яка була відома ще в старовині. Наприклад, середньовічні феодали будували у своїх замках темні кімнати (так перекладаються з латинської слова «обскура» і «камера»). У стіні такої кімнати залишався отвір на вулицю. Величина отвору розмірялася з відстанню до протилежної стіни. За законами оптики все, що від­бувається на вулиці, можна було спостерігати на стіні, щоправда, догори ногами. Незабаром камеру-обскуру зменшили до розмірів ящика і забезпечили збіль­шувальним склом, яке і стало першим об'єктивом. У XVI ст. Леонардо да Вінчі залишив опис камери-обскури, яка вимальовувала простір перед собою, у своє­му «Трактаті про живопис». Інженери використовували такі камери для зняття плану місцевості. До часу зародження ідеї фіксації зображень камера-обскура була достатньо вивчена.
Термін «фотографія» першим вжив у 1839 році англійський астроном Джон Фредерік Вільям Гершель. Сьогодні ми називаємо так усі види знімків — від лю­бительських родинних до карт Землі, зроблених зі супутника.
Першим фотографічним методом стала дагерротипія, у якій образ в камері-обскура проеціювався на мідну пластинку. Перші дагерротипи представив у 1835 році Луї Жак Дагер.
Зображення, спроеційоване лінзою камери-обскури, можливо було зафіксу­вати тільки обводячи його контури.
Початком відліку історії фотографії прийнято вважати 7 січня 1839 року. Цього дня на засіданні Паризької академії наук її секретар Домінік Франсуа Араго виступив із повідомленням про винахід Л. Ж. Дагером дагеротипу. Як часто буває в історії, Дагеру дісталися усі лаври винахідника фотографії: сла­ва, гроші, почесті.
І дійсно, Дагер був надзвичайно гідним і заслуговував цього, однак історія винаходу закріплення зображень на папері розпочалася задовго до Л. Ж. Дагера.

Творець фотографії Л. Ж. Дагер
Історія кольорової фотографії пов'язана з реалізацією двох методів кольо­рового відтворення. Перший метод отримав назву прямого (об'єктивного). В ньому при сформуванні зображення намагаються забезпечити умови, які без­посередньо відтворюють кольори оточуючих нас об'єктів.
Використовуючи явище інтерференції, французи Е. Бекерель і А. Ньєпс де Сент-Віктор отримали якісне зображення спектру на полірованій срібній пла­стині, обробленій хлористим сріблом. Проте зображення було нестійким і збері­галося тільки в темряві. Інтерференційний метод був узагальнений Г. Ліппманом, який виготовив кольорові фотографії у 1891 році.


Становлення фотографії як мистецтва
Становлення фотографії як мистецтва нерозривно пов'язане з її технічним удосконаленням. На ранніх стадіях технічного розвитку і зародження фотогра­фії були створені шедеври фотографічного мистецтва, твори, що є для поколінь фотографів зразками досконалості. Історія мистецтва фотографії доводить, що ніколи технічне оснащення фотографа не було вирішальним чинником при створенні витвору мистецтва.
Не слід любов до фотографії підміняти гонитвою за модною тех­нікою. Головне для створення чудових фотографій — це вдумливість, щирість, чуй­ність і прагнення зробити добру справу. Фотографії народжуються миттєво.


Фотографи, які не мають систематичної професійної освіти, знань з історії образотворчого мистецтва, основ композиції, теорії світла, кольору, мистец­твознавства, багато чого упускають у своїй творчості. Часто фотографи, що оволоділи технікою фотографування і виготовлення відбитків, не вміють та і не мають потреби передати найпростіші почуття, торкнутися найпростіших проблем.
Думка, що фотограф не може змінювати зображення, отримане за допо­могою фотоапарата, що нібито техніка не в змозі відобразити природу образ­но, а лише як документ, не могла допустити прилічення фотографії до мисте­цтва. Зараз можна цілком безумовно віднести фотомистецтво до сфери людсь­кої культури.
Живописець або графік, створюючи витвір мистецтва, реалізує свій задум, наперед визначивши тему твору. Він може сюжет зсунути у будь-якому тимча­совому просторі, може суміщати їх, підпорядковувати своїй уяві.


У фотографа час — головний матеріал, з якого він створює твір. Але він не може через природу фотографічного процесу зробити фотографії з майбут­нього або минулого. Йому підкоряється тільки теперішній час. Ця основна вла­стивість фотографії і перевага, котра відрізняє її від усіх інших мистецтв. Час — головний матеріал фотомистецтва. Фотографічне зображення має на увазі копіювання натури, документальну її фіксацію у певний відрізок часу.
Так само, як художник уміння зображати навколишній світ не ставить вище за ціль досягнення образності, так і у творчої фотографії документалізм, будучи її основою, не повинен бути єдиною ціллю.
Фотографія, що правдиво відображає об'єкт зйомки, може бути тільки нату­ралістичною і не дати глядачу ніяких відчуттів, окрім інформації. Для того щоб стати витвором мистецтва, вона повинна мати багато переваг.


Витвір мистецтва можливий лише тоді, коли задум знаходить своє втілення в художній формі. Те, що фотограф не може втрутитися у створення зображен­ня,— головний аргумент супротивників фотомистецтва. Але це не так.
Саме по собі зображення — це диво людської думки і діяльності. Мисте­цтво фотографії — таке ж технічне, як і живопис. Від зубила до кисті, від граніт­ної скелі до полотна, від клинопису до гравюри на пластині, від винаходу олів­ців до синтетичних фарбників з тисячею відтінків кожного кольору — за всім цим стоїть величезна промисловість, наукові дослідження, що збагатять творчі можливості художників. Але далеко не кожен, хто володіє цими засобами, мо­же ставати художником.

!!! Опрацювати теоретичний матеріал, 

створити фотопейзаж

(роботи присилати у вайбері на номер 0635844610)


06.04.2022 \ 08.04.2022

Засоби створення реклами


!!! Творче завдання. Спробуйте створити рекламну компанію нового продукта (їжі, напоїв, одягу, взуття). 

Вам потрібно винайти


1. Логотип 🔻

2. Слоган🔻


3.Зняти рекламний ролик 10-30 сек. 🔻

https://www.youtube.com/watch?v=_r8koN_ICqM

Результати надсилати на пошту yunaumkina@gmail.com


30.03.2022 \ 01.04.2022

Реклама

Засоби реклами

Рекламний ринок

!!! Опрацювати статтю, скласти конспект переглянути ролики.

Посилання на рекламні ролики🔻


23.03.2022 \ 25.03.2022


    Жанри телепрограм

Телевізі́йна перед́ача, телерадіопередача, телепереда́ча — змістовно завершена частина програми ТБ з відповідною назвою, обсягом трансляції й авторським знаком, що може бути використана незалежно від інших частин програми і розглядається як цілісний інформаційний продукт.

Телерадіопередачи розрізняють за жанромрейтингом та цікавістю (наприклад, новиниреклама).

Роз­ва­жаль­ні те­ле­про­гра­ми мож­на роз­по­ді­ли­ти на піз­на­валь­но-роз­ва­жаль­ні та су­то роз­ва­жаль­ні про­гра­ми.

1. Піз­на­валь­но-роз­ва­жаль­ні про­гра­ми по­ді­ля­ють­ся на:
  • – кон­такт­ні про­гра­ми (ток-шоу);
  •  – ін­те­лек­ту­аль­но-роз­ва­жаль­ні про­гра­ми;
  •  – про­гра­ми-"ін­фо­тей­мент".

2. Су­то роз­ва­жаль­ні про­гра­ми:
  • – ре­а­лі­ті-шоу; 
  • – роз­ва­жаль­ні шоу-ви­до­ви­ща; 
  • – світ­сь­кі хро­ні­ки (про­гра­ми про мо­ду та мо­дне жит­тя);
  •  – му­зич­ні про­гра­ми;
  •  – ігро­ві роз­ва­жаль­ні про­гра­ми (ін­те­рак­тив­ні ігри);
  •  – ку­лі­нар­ні шоу; 
  • – гу­мо­ри­стич­ні про­гра­ми; 
  • – "про­гра­ми-пе­рев­ті­лен­ня".
План:
1) Жанр, назва.
2) Цільова аудиторія.
3) Час виходу в ефір, час в ефірі, кількість та частота випусків.
4) Кількість ведучих, наявність глядачів в студії.
5) Тема та мета передачі. 

* Трейлер пілотного випуску. (Якщо встигли зняти до карантіну)

                           Посилання на теоретичний матеріал 🔻

!!! Запропонувати формат власного шоу для ТБ за планом. 

План надіслати на адресу yunaumkina@gmail.com 


16.03.2022 \ 18.03.2022

 Телебачення


Телебачення — один з найперспективніших глобалізаційних видів ЗМІ і найбільших технічних винаходів в історії людства. Його зародження, становлення і розвиток були пов'язані з необхідністю передачі повідомлень і зображень на відстані у вигляді електронних сигналів. Перші спроби створення такої апаратури були зроблені після винаходу телеграфу. А власне сам винахід телевізора розпочався з фототелеграфії.
Роль ТБ у впливі на масову свідомість важко переоцінити, оскільки практично в кожному будинку, кожній квартирі є телевізор, який є найбільш доступним способом зв'язку із зовнішнім світом і засобом отримання оперативної інформації. ТБ доносить до людини не тільки звук, текст, зображення, але і створює ефект присутності, особистого спілкування з кожним окремо, психологічне відчуття співучасті глядача до подій.
У нашій країні телебачення здобуло особливий статус. При його сприйнятті вже склалися певні стереотипи правдивості і беззастережної довіри до нього. Все це «запускає» при сприйнятті телевізійної інформації відомий механізм сугестії(навіювання), коли інформація не піддається сумніву.
Разом з тим сучасне телебачення активно використовує прийоми нейролінгвістичного програмування; технологічну систему інструментарію агітаційно-пропагандистського впливу (зняття захисту, зміщення акцентів, приєднання до майбутнього, «пробна куля», розтягнутість у часі, зміна масштабів, моделювання довіри, перенесення зовнішніх характеристик у внутрішні переконання , символізація).
З технічної точки зору в основі телевізійної передачі лежать три фізичних процеси: 1)перетворення світлової енергії в електричні сигнали радіопередача, 2)прийом (запис) електричних сигналів та 3)перетворення останніх у світлові імпульси на екрані телевізора.

Історія створення телебачення

Посилання на відео🔻

https://www.youtube.com/watch?v=yH1tJCfLUtc

!!! Опрацювати матеріали, скласти конспект.


https://314.agency/10-primerov-kreativnoj-reklamy-mesyatsa-vdohnovlyajsya/

Комментариев нет:

Отправить комментарий