!!! Контрольна робота за ІІ семестр нижче 👇
Контрольна робота № 4
Дружба і кохання
1. Його
називають засновником російської вітчизняної літератури ХІХ ст., митцем, що
глибоко відобразив самобутність національної душі.
А О. Грін Б О. Пушкін В К. Симонов
2. У Феодосії та в Старому Криму є два
музеї, які і нині дбайливо зберігають пам'ять про письменника.
А О. Пушкін Б О.
Грін В К. Симонов
3. Поезія цього шотландського поета
зачаровує щирістю, мелодійністю та простодушністю.
А Роберт Бернс Б Генріх Гейне В
Костянтин Симонов
4. Свою першу збірку поет назвав «Книга
пісень», бо захоплювався творчістю Ф. Петрарки.
А О. Пушкін Б Р. Бернс В
Г. Гейне
5. Поезію «Чуєш… Ти чекай мене…» він
присвятив кінозірці Валентині Сєровій, яку кохав усе життя.
А О. Пушкін Б Г. Гейне
В К. Симонов
6. До якої збірки входить вірш Генріха
Гейне ««Коли настав чудовий май»?
А) «Книга пісень»; Б) «Пісня пісень»; В)
«Збірка пісень»;
7. Поезія оспівує ліцейську дружбу і
відданість:
А) О. Пушкін «19
жовтня 1825»
Б) Р. Бернс «Моя
любов»
В) Г. Гейне «Коли
настав чудовий май»
8. Диво здійснення мрії зображено у творі…
А) О. Гріна
«Пурпурові вітрила»
Б) Р. Бернс «Моя
любов»
В) Г. Гейне «Коли
настав чудовий май»
9. У 1785 році поет зустрів дівчину, яка
назавжди полонила його серце. Батько юної Джин не схвалював почуттів нужденного
поета. Закохані зустрічалися таємно. Згодом побралися. Цю поезію поет присвятив
дружині – жінці, яка стала його долею. Називається поезія…
А) «Чекай мене…»
(К. Симонов)
Б) «Моя любов –
рожевий квіт» (Р. Бернс)
В) «Коли настав
чудовий май» (Г. Гейне)
10. Вірш К. М.
Симонова «Жди мене...» написаний:
а) у давні часи лицарства;
б) у мирний час;
в)
під час другої світової війни
11. «Не знаю, скільки мине років, - тільки в
Каперні розцвіте одна казка, і пам’ятатимуть
її довго…», - сказав
А) Егль Б)
Лонгрен В
)Артур
Грей
12. Цей
вірш увійшов до скарбниці європейської любовної лірики, його автором є
німецький поет…
А) О. Пушкін Б) Р. Бернс В) Г. Гейне
ІІ. Рівень
1)Завдання: знайти
відповідність між терміном та його значенням.
1. Повість А)
авторський твір
2.Феєрія Б) ліричний твір, що відображає думки і почуття
автора
3.Поезія В) великий прозовий твір,
який більш глибше, ніж оповідання, зображує героїв і події
4.Оригінал Г)
образ, якому притаманні інакомовна багатозначність і глибина узагальнення
5.Символ Д)
відтворення тексту іншою мовою
6.Переклад Е)
твір з казковим сюжетом
2) Встановіть
відповідність між автором та країною, в якій він народився.
1. Роберт Бернс А. Росія
2. Костянтин Симонов Б. Німеччина
3. Генріх Гейне В. Ізраїль
4. Олександр Пушкін Г. Шотландія
5. Олександр Грін Д. Україна
!!!Виконати контрольну роботу
25-26.01.2022
18-19.01.2022
"Шолом алейхем" – традиційне єврейське привітання, яким обмінюються при зустрічі. Воно у перекладі означає – "Мир вам!" Такий псевдонім вибрав собі письменник, який завжди писав про народ і для народу.
Шолом-Алейхем – літературний псевдонім Шолома Нухимовича Рабиновича – класика єврейської літератури, який народився 2 березня 1859 року в українському містечку Переяславі, нині Переяслав-Хмельницький Ранні роки майбутній письменник провів у містечку Воронці Полтавської губернії.
Тут він одержав початкове виховання у хедері – єврейській релігійній школі. Коли Шолому виповнилося 13 років, померла його мати, батько оженився на злій і сварливій жінці родом із Бердичева. Непосидючий та допитливий хлопчина став записувати щедрий "фольклор" своєї мачухи.
Закінчивши російське повітове училище, Шолом став вчителювати у маєтку свого майбутнього тестя – багатого арендатора Мейлаха Лоєва. Романтичне кохання до своєї учениці Ольги Лоєвої закінчилося одруженням.
Перші вірші та оповідання Шолом-Алейхем написав та опублікував на іврит, підписуючи їх за порадою дружини "Ш.-А".
У 1883 році Шолом-Алейхем почав публікувати оповідання на мові ідиш. У 1888 році письменник починає втілювати у життя свою давню мрію – роботу зі складання збірників "Єврейська народна бібліотека". Невдовзі Шолом-Алейхем видає перший збірник своїх творів для цієї серії, куди ввійшли "Стемпеню", "Іосл-соловей", "Суд над Шомером".
У 1894 році Шолом-Алейхем пише комедію "Якнегаз". У цьому ж році письменник починає роботу над романом "Тев’є-молочник", який став шедевром світової літератури. Тев’є – образ, що уособлює мудрість, красномовство, працелюбність, безжурний характер. Кожна його фраза – це афоризм. Історія життя Тев’є, як і самого Шолом-Алейхема, насичена зльотами і падіннями, але обоє, не дивлячись ні на що, залишаються вірними своїм життєвим ідеалам – добру та справедливості. Одночасно з "Тев’є-молочником" Шолом-Алейхем починає писати свого знаменитого "Хлопчика Мотла". У творах Шолом-Алейхема дуже часто згадується Касрилівка (йшлося про Бердичів). В 80 -90 роках XIX століття письменник часто бував в Бердичеві і Житомирі. Місцевий матеріал покладений в основу багатьох нарисів, фейлетонів та оповідань, написаних протягом 1883 - 1894 років: "Перехвачені на пошті листи", "Картини Бердичівської вулиці". Усі твори Шолом-Алейхема пройняті духом часу. Пізніше його добрий гумор переходить у їдку сатиру. Скривджений до глибини душі ділом Бейліса, Шолом-Алейхем бореться проти антисемітизму й знаходить підтримку серед української та російської інтелігенції /В.Г. Короленко/. Після єврейських погромів 1904 - 1905 рр. Шолом-Алейхем емігрує до Америки. Довгих 11 років він блукав, хворів, але продовжував писати.
Помер Шолом-Алейхем 13 травня 1916 року в Нью-Йорку і похований на Бруклінському цвинтарі.
Глибока людяність, невичерпний гумор, знання національного єврейського характеру, народної мудрості – все це складає образ письменника і людини Шолом-Алейхема, якого і дотепер люблять і шанують в усьому світі. Його ім’я носять вулиці багатьох міст України, в тому числі Києва, Житомира, Бердичева, Одеси, Львова, Чернівців, Переяслав-Хмельницького та ін.
У 2009 році під егідою ЮНЕСКО відзначалась 150-річниця від дня народження письменника.
Посилання на твір🔻
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=603
Посилання на відео🔻
https://www.youtube.com/watch?v=VajeO8JWeCI
!!!Опрацювати біографію письменника,
читати його твір "Пісня Пісень"
"19 жовтня"
*** Завдання для допитливих
11.01.2022
https://historyurok.com.ua/tsikavi-fakty/nauka/literatura/pro-liceyski-roky-pushkina.html
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=602
22.12.2021
Р.Кіплінг
!!!Опрацювати біографію письменника, виразно читати вірші
21.12.2021
Дж.Олдридж"Останній дюйм" тести👇!!! Виконати тести до 22.00 21.12.2021
15.12.2021
Дж.Олдридж"Останній дюйм"
Рік написання – 1957
Жанр. Оповідання
Тема. Батько та син ціною надзвичайних випробувань у екстремальних умовах знаходять шлях до серця один одного.
Головна думка твору – необхідність боротьби «до останнього дюйма», а також подолання «останнього дюйма», що розділяє людей.
Проблематика “Останній дюйм”:
проблеми стосунків між батьками і дітьми,боротьби з труднощами, що трапляються у житті, уміння їх долатиСюжет “Останній дюйм”. Батько й син, які не відчувають спорідненості душ, вирушають невеличким літаком на пустельний острів Аравії. Батько змушений заробляти кінозйомкою акул. Заняття це вельми небезпечне. Під час зйомки він зазнає тяжкого поранення. Ціною неймовірних зусиль батько й син дістаються до Каїра. Спільна мета – вижити! – зближує їх. Їхні стосунки теплішають, вони починають розуміти один одного.
«Останній дюйм» композиція–Експозиція. Події, які передували польоту до Акулової бухти.
–Зав’язка. Бен змушений взяти десятилітнього сина з собою. їхня відчуженість.
–Розвиток дії. Політ до бухти, підготовка до робіт зі зйомкою, спуск під воду, очікування сином батька, поранення Бена.
–Кульмінація. Неймовірні зусилля, які докладаються і батьком, і сином для того, щоб вижити.
–Розв’язка. Успішне приземлення на аеродромі Каїра. Початок нових, справді родинних стосунків.
“Останній дюйм” героїБатько: 43 роки, льотчик, розлучився з дружиною. Його цікавить тільки робота, він їде на підводні зйомки акул. Часу на сім’ю та сина у нього не вистачає. З сином занадто суворий, різкий, навіть байдужий.Мати: тужила за рідною домівкою, ненавиділа місця проживання, апатична, черства, плаксива, покинула сімю, не цікавилася сином. Джоана – молода жінка, яка думає насамперед про власний комфорт, не хоче піклуватися про сім’ю.Деві: 10 років, пізня, небажана дитина, не потрібний батькам, самотній. Його проблемами ніхто не цікавиться.
“Останній дюйм” значення назви оповідання. Останній дюйм це не тільки міра довжини, яка найважливіша при посадці літака але й відстань, що розділяла батька й сина, відстань їхнього непорозуміння. На щастя, Бен і Деві зуміли з честю пройти випробування, що випали на їхню долю, і не тільки залишились живі, а й подолали отой найважчий останній дюйм, що наблизив їх один до одного.Посилання на фільм👇
!!! Переглягути фільм, скласти план,
переказувати твір за планом
14.12.2021
Дж. Олдрідж
"Останній дюйм"
Посилання на твір👇
!!!Опрацювати біографію письменника, читати твір
08.12.2021
Контрольна робота № 2
Історичне минуле в літературі
Вальтер
Скотт «Айвенго»
1.
Від чого страждав народ в романі?
А) від непомірних податків;
Б) від жорстокого правління королів;
В) від міжусобних війн;
Г) від голоду.
2. У чому звинуватили
Ребеку?
А) у чаклунстві;
Б) у шахрайстві;
В) у змові;
Г) у зрадництві.
3. Хто ховався під маскою
Чорного Лицаря?
А) Робін Гуд;
Б) Айвенго;
В) Бріан де Буагільбер;
Г) Річард І.
Василь Биков «Альпійська
балада»
4. Головні герої втекли з
полону внаслідок:
А) бунту полонених;
Б) вбивства охорони;
В) вибуху на заводі;
Г) добре продуманого плану.
5. Іван Терешко не зміг
врятуватися від переслідувачів, тому що:
А) його було тяжко поранено й він не міг рухатися;
Б) він вирішив повернутися на завод, щоб помститися ворогам;
В) він захищав Джулію й не міг стрибнути в прірву;
Г) він не хотів повертатися
до себе додому.
6. Яка думка містилася у
фіналі твору?
А) розповісти читачам про життя Джулії;
Б) розповісти читачам про майбутнє життя без війни;
В) довести, що Іван – справжній герой;
Г) довести, що кохання та
життя завжди перемагають.
Встановлення відповідності (2 б.)
7. Встановити відповідність між поезіями та їх темами:
1. К. Галчинський
«Пісня про солдатів з Вестерплятте»
2. А. Маргул-Шпербер
«Про назву концтабору Бухенвальд»
А. тема війни перегукується зі спогадами про щасливе дитинство;
Б. засудження війни за загублену молодість тих, хто пішов
на фронт;
8. Встановити відповідність
між елементами композиції та частинами твору:
1. кульмінація
2. епілог
3. розв’язка
4. зав’язка
5. розвиток дії
А. кохання Івана та Джулії;
Б. сутичка героя із
Зандлером, втеча із табору;
В. лист Джулії до рідних
Івана;
Г. порятунок Джулії та
загибель Івана;
Д. нелегкий шлях Івана та
Джулії у горах.
Відкриті
питання та завдання
9. Охарактеризувати 1
чоловічий і 1 жіночий образи роману В. Скотта «Айвенго». (2 б.)
10. Що таке історичний роман? (2 б.)
!!! Виконати контрольну роботу до 11.12.2021,
надіслати мені на пошту yunaumkina@gmail.com
30.11.2021
В.В.Биков"Альпійська балада"
Рік написання – 1966
Жанр “Альпійська балада” – лірична повість
Головні герої “Альпійська балада” – Джулія Новеллі, Іван Терешко
Тема – історія життя російського солдата Івана Терешка та італійської дівчини Джулії, долі яких перетнулися в концтаборі. Тема самовідданого й зворушливого кохання, що спалахнуло в тяжкий час війни, — одна з центральних у творчості В. Бикова.
Ідея – осуд війни, жорстокості, несправедливості; утвердження сили кохання; уславлення сили духу людини.
Повість В.Бикова «Альпійська балада» – реалістичний прозовий твір, однак вжита у назві твору жанрова номінація цілком вмотивована, адже в ній письменник змальовує таке кохання, яке в результаті перемагає все: холод і голод, муки і страждання, війну і смерть.
Сюжет “Альпійська балада”У повісті дві сюжетних лінії:
Перша – минуле Івана Терешка, його участь у боях, поранення, госпіталізація, втечі з концтабору, оточення й полон;друга – колізії втечі з табору і кохання Івана й Джулії.У творі описано теперішнє – лист героїні, яка залишилась жити, минуле – поневіряння білоруського солдата й італійської дівчини під час втечі з концтабору.
Композиція “Альпійська балада”Зав’язка – сутичка героя із Зандлером, втеча із таборуРозвиток дії – нелегкий шлях Івана та Джулії у горахКульмінація – кохання Івана та ДжуліїРозв’язка – порятунок Джулії та загибель ІванаЕпілог – лист Джулії до рідних ІванаТвір складається із 24 розділів; також лист – замість епілогу; вставні частини – 4, в яких розповідається про те, як Іванові вдалося здійснити втечу з табору; вставка – сон Івана (він символічний); спогади про дівчину свого друга та про невдалі втечі з табору.
Історія написання “Альпійська балада”Василь Биков згадував:“Це сталося наприкінці війни в Австрійських Альпах.Тут був глибокий тил німецького рейху, і тут, як повсюди в його тилу, було багато працюючих на війну промислових підприємств, в тому числі всіляких таборів.Одного разу ми зайняли якесь містечко і чекали нової команди. Довжелезна колона артполку завмерла на вуличці.І раптом біля однієї з дальніх машин на очі потрапила дівчина – худорлява, чорноволоса, в смугастій куртці і темній спідниці, вона перебирала поглядомобличчя бійців і заперечно хитала головою. «Хто є Іван?» – запитувала вона. Звісно, Іванів у нас було багато, але ні один з них не здався їй тим, кого вона шукала. Ми запитали, якого саме Івана вона розшукує. Дівчина розповіла приблизно таке: її звати Джулія, вона італійка з Неаполя. Рік тому, влітку 44-го, під час бомбардування воєнного заводу вона втекла в Альпи, де зустріла російського військовополоненого. Кілька днів вони блукали в горах, голодні та холодні, перейшли гірський хребет і одного туманного ранку напоролись на поліцейську засідку. Її схопили і знову кинули до табору, а що сталося з Іваном, вона не знає.Я згадав про цю історію через 18 років, коли почав літературну діяльність. І тоді я написав все те, що ви прочитали в «Альпійській баладі».Посилання на фільм👇!!! Опрацювати матеріал, переглянути фільм, скласти план прочитаного
24.11.2021
В.В.Биков
Посилання на твір👇
!!! Опрацювати біографію письменника, читати твір
17.11.2021
Розвиток мовлення № 2
Твір за романом В.Скотта "Айвенго"
Теми творів:
1. Історичні факти і художня вигадка в романі.
2.Чи існують справжні лицарі сьогодні?
3. Кого з героїнь твору кохав Айвенго?
!!! Написати твір і надіслати на адресу yunaumkina@gmail.com
до 20.00 20.11.2021
10.11.2021
В.Скотт "Айвенго"
Посилання на тести👇
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5883544
!!! Виконати тестові завдання до 21.00 15.11.2021
09.11.2021
В.Скотт "Айвенго"
Тема твору: розповідь про подвиги Айвенго, Ричарда на тлі ворожнечі норманів і саксів.
Проблеми: боротьба за незалежність, владу, об’єднання країни, кохання, честі, зради, віри, вірності.
Конфлікти: політичний, національний, релігійний.
Ідея твору: пам’ятати і вивчати історичне минуле, намагатися уникнути помилок, які мали серйозний вплив на подальший розвиток країни.
Елементи сюжету роману “Айвенго”
1. Зав’язка – зустріч героїв: пріора Еймера, Бріана де Буагільбера, Ісаака, Айвенго, переодягненого пілігримом, в будинку Седріка Сакса
2. Розвиток подій –
а) турнір в Ашбі;
б)саксонці у полоні норманів у замку Фрон де Бефа;
в) штурм замку Фрон де Бефа Локслі(Робін Гуд) та Чорним лицарем (Річард Левине Серце);
г) суд над Ревеккою
3. Кульмінація – поєдинок між Айвенго та Буагільбером
4. Розв’язка – смерть Буагільбера, повернення престолу Річарду, одруження Айвенго та Ровени
Система образів
1. Нормани
2. Саксонці
3. Слуги Седріка
4.Розбійники
5. Євреї
Король Річард, принц Джон, Бріан де Буагільбер,
Фрон де Беф, Моріс де Брасі, пріор Еймер, Седрік Сакс,
Ательстан, Ровена, Айвенго, Ульріка, Гурт, Вамба, Локслі,
Мельник, абат Тук, Ісаак, Ревекка
!!!Читати 11-20 розділи роману "Айвенго", розподілити персонажів твору по 5ти групам (у зошиті),
переглянути фільм
03.11.2021
В.Скотт
(1771-1832)
Відомий англійський поет, романіст, народжений у Шотландії.
Вальтер Скотт отримав освіту правознавця, але його захопленням є історія рідного краю, легенди, традиції, стародавні культурні пам'ятки. Зрештою він здобуває славу видатного краєзнавця, історика. В. Скотт зібрав і опублікував збірку шотландських пісень (1803). Як письменник, свій творчий шлях розпочинає з поем, присвячених історії Шотландії, але з 1814 року здебільшого пише прозу.
Найбільш популярним є історичний роман "Айвенго" (1820). В. Скотт змальовує Британію XII ст. — пори, коли в цій країні посилились протиріччя між її народами, зокрема норманами і саксами. У той же час загострилися внутрішні міжфеодальні конфлікти, поглибились протиріччя між феодалами та селянами. Король Англії намагається зміцнити державу, створити централізовану монархію. Поряд зі змалюванням історичного конфлікту, В. Скотт відтворює побутовий фольклорний колорит, широко використовує багату мовну палітру того часу. Персонажів роману автор зумисне змальовує різними: тут немає всуціль позитивних чи абсолютно негативних типів.
Таким чином автор привертає увагу до проблеми порозуміння між двома народами, з яких має народитися одна нація — англійська.
!!! Опрацювати біографію письменника.
!!! Читати 1-10 розділи роману "Айвенго"
Список літератури на літо
Біблія. Старий Заповіт (Створення світу. Каїн і Авель. 10 заповідей).
Новий Заповіт Міфи троянського циклу.
Гомер. «Іліада»
Сапфо (VII-VI ст. до н.е.). «До Афродіти» («Барвношатна владарко, Афродіто…).
Есхіл (бл. 525-бл. 456 рр. до н.е.). «Прометей закутий».
Публій Вергілій Марон (70-19 рр. до н.е.). «Енеїда»
Квінт Горацій Флакк (65-8 рр. до н.е.). «До Мельпомени» («Мій пам’ятник стоїть…»).
Публій Овідій Назон (43р. до н.е. – бл. 18 р.н.е.). «Сумні елегії»
Лі Бо (701-762). «Печаль на яшмовому ганку», «Призахідне сонце навіює думки про гори», «Сосна біля південної галереї»
Ду Фу (712-770). «Пісня про хліб і шовк», «Весняний краєвид», «Подорожуючи, вночі описую почуття»
Омар Хайям (бл. 1048-після 1122). Рубаї.
«Пісня про Роланда»
Аліг’єрі Данте (1265-1321). Сонет 11 («В своїх очах вона несе кохання…»).
Франческо Петрарка (1304-1374). Сонети № 61, 132.
Вільям Шекспір (1564-1616). Сонети № 66, 116, 130.
Трагедія «Ромео і Джульєтта» В. Шекспіра.
Мігель де Сервантес Сааведра (1547-1616). «Дон Кіхот» I частина
Джонн Донн «Щоб мучить мене…»
Мольєр (1622-1673). «Міщанин-шляхтич».
Антуан де Сент-Екзюпері (1900-1944). «Маленький принц».
Річард Бах (нар. 1936). «Чайка Джонатан Лівінгстон».
31.05.2022
Корнелія Функе
Корнелія Функе народилася 10 грудня 1958 року в німецькому місті Дорстен. У шкільному віці мріяла стати пілотом, але до завершення навчання в гімназії Св. Урсули прийняла рішення бути вчителем. Закінчивши навчання в Гамбурзькому університеті, майбутня письменниця три роки обіймала посаду соціального працівника, допомагаючи дітям-інвалідам впоратися зі своїми страхами.
Саме в цей період вона усвідомила, наскільки цінними є фантастичні історії: з їх допомогою вихованці відволікалися від гіркої реальності і переносилися в чарівний світ фантазій. В цей же час Корнелія вивчала курс книжкової ілюстрації в інституті дизайну. Незабаром дівчина почала працювати за професією — ілюстратором в популярному німецькому видавництві.
Бажання стати письменницею народилося внаслідок розчарування в сучасній фантастиці. Функе стала співавтором сценаріїв дитячого серіалу "Сім каменів" (на екранах з 1988 року).
Протягом 1980-х і 1990-х років письменниця утвердилася в Німеччині як автор творів, які лягли в основу двох дитячих фантастичних серіалів "Мисливці за привидами" (Gespensterjäger) і "Дикі курочки" (Die wilden Hühner). Після їх виходу Корнелію назвали "Дж. К. Роулінг з Німеччини". Хоча Функе була дуже популярна в своїй країні, вперше її книгу переклали англійською лише в 2002 році. Це був роман "Herr der Diebe", відомий як "Король Злодіїв". Протягом п'яти місяців він очолював списки дитячих бестселерів в США. Книга отримала дві престижні премії, а британський журнал "Guardian" розмістив її на першу сходинку свого хіт-параду.
У 2003 році вийшов друком найпопулярніший твір Функе — підліткове фентезі "Чорнильне серце", а в наступні п'ять років — його продовження під назвами "Чорнильна кров" і "Чорнильна смерть". Зараз екранізовані п'ять її романів: "Король злодіїв", "Чорнильне серце", "Дикі курочки", "Дикі курочки і любов", "Дикі курочки і життя".
У своєму блозі Функе пише про те, що відправною точкою для хорошої книги є ідея. Письменниця наголошує, що "ідеї всюди і ніде. Вони приходять із зовнішнього світу і з внутрішнього. У мене їх так багато, що не вистачить і життя, щоб записати всі". З приводу персонажів вона уточнює: "В основному, вони входять в кабінет настільки живими, що я задаюся питанням, звідки вони. Безумовно, деякі з них — результат тривалих роздумів, але інші живі відразу".
"Чорнильне серце"
Посилання на твір🔻
Посилання на фільм🔻
!!!Прочитати твір, переглянути фільм
"Чорнильне серце"
Посилання на твір🔻
Посилання на фільм🔻
!!!Прочитати твір, переглянути фільм
25.05.2022
Повторення
!!! Розгадати кросворд
24.05.2022
Контрольна робота за ІІ семестр
1. Метод дедукції використовував
герой творів:
А) Е. По;
Б) А. К. Дойля;
В) А. Крісті
2. Герой оповідання А. К. Дойля
«Спілка рудих» отримав роботу:
А) через колір волосся;
Б) через підготовку злочину;
В) через незвичайні здібності
3. Біблійні мотиви простежуються
у творі:
А) «Золотий жук»;
Б) «Дари волхвів»;
В) «Павутинка»
4. До чарівної крамниці з твору
Г. Уеллса могли потрапити лише:
А) слухняні хлопчики;
Б) чемні хлопчики;
В) маленькі хлопчики
5. Тема оповідання «Золотий жук»
Е. По:
А) подорож на пустельний
острів;
Б) розповідь про неіснуючу
комету;
В) пошук скарбів захованих
піратами
6. Що є символом людських
страждань у творі «Павутинка» Р. Акутагави?
А) Шпиляста гора;
Б) ріка Санзунокава;
В) Криваве озеро
7. Ким мріяв бути Джордж Плейтен із твору А. Азімова «Фах»?
А) програмістом;
Б) економістом;
В) машиністом;
Г) космонавтом
8. На який
місяць припадає День Освіти у творі «Фах» А. Азімова?
А) квітень;
Б) червень;
В) вересень;
Г) листопад
9. Софі, героїня твору Д. В. Джонс «Мандрівний
замок Хаула», уклала угоду з:
А) Відьмою Пустирищ;
Б) Демоном вогню;
В) Хаулом;
Г) саліманом
10. Софі, героїню твору Д. В. Джонс «Мандрівний
замок Хаула», Відьма Пустирищ перетворила на:
А) царівну-жабу;
Б) дуже некрасиву дівчину;
В) стару бабусю;
Г) кам’яну скульптуру.
11. (2б.) В чому, на вашу думку, різниця між фентезі і фантастикою?
!!!Виконати контрольну роботу,
відповіді прислати на адресу yunaumkina@gmail.com
10.05.2022
Діана Вінн Джонс
"Мандрівний замок Хаула"
“Мандрівний замок Хаула” композиція
Експозиція – розповідь про сім’ю Хаттер;
зав’язка – перетворення Софі на стару бабцю, її рішення залишити крамничку;
розвиток дії – перебування Софі у Мандрівному замку, пошуки Хаулом принца, боротьба з Відьмою Пустирищ, намагання розірвати зв’язок Хаула і Кальцифера тощо;
кульмінація – битва Хаула з Відьмою Пустирищ;
розв’язка – зняття закляття з Софі
Роман має назву «Мандрівний замок Хаула», тому що саме мандрівний замок чарівника Хаула є одним із головних героїв роману, тому що це не звичайний будинок, а жива істота, яка бродить околицями Маркет-Чіппінгу, проявляє свій характер, коли утікає від старенької бабці. Такий будиночок відомого мага нагадує традиційний образ хатинки на курячих ніжках у народних казках. Але цей образ зовсім не звичний для казки, адже він суттєво відрізняється від традиційного уявлення про те, де повинен жити відьмак).
!!! Повторити вивчений матеріал,
готуватися до контр. роботи.
!!! Повторити вивчений матеріал,
готуватися до контр. роботи.
09.05.2022
Діана Вінн Джонс
"Мандрівний замок Хаула"
Рік видання: 1986
Жанр твору – фантастичний роман
Тема: Вражаючі пригоди дівчинки; дивовижні відкриття у чарівному світі. Пошук шляху до повернення власного «я», боротьба зі злом на цьому шляху.
Ідея: Попри усі складнощі життя кохання усе одно переможе; Віддавайте усе тепло та турботу навколишньому світу. Віра людини в свої сили, впевненість у правильності дій, підтримка оточуючих дозволяють здійснити неможливе.
“Мандрівний замок Хаула” головні герої:
Софі Хаттер — дівчина 18 років, капелюшниця з містечка Маркет-Чиппінг, найстарша з трьох сестер, яку Відьма Пустирищ перетворила на старезну бабусю.
Летті — дівчина 17-ти років, рідна сестра Софі.
Фанні Хаттер — мачуха Софі.
Марта — донька Фанні, наймолодша і найкмітливіша з трьох сестер.
Хаул — загадковий чарівник з дивною репутацією, що живе у Мандрівному Замку.
Майкл — 15-річний учень і помічник Хаула, що живе з ним в Мандрівному Замку.
Кальцифер — вогняний демон, що живе в замку Хаула й приводить його в рух; має таємну угоду з Хаулом, яку прагне розірвати з допомогою Софі.
Відьма Пустирищ — зла відьма, яка перетворила Софі на стару бабцю.
Опудало, Хінн, Мадам Саліман, король, міс Ангоріан.
Посилання на твір 🔻
Посилання на відео🔻
!!! Прочитати твір, переглянути відео
03.05.2022
Айзек Азімов
"Фах"
Тести
1. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», утік з Інтернату, щоб:
а) побувати на олімпіаді;
б) побачити кохану дівчину;
в) допомогти своїй родині матеріально;
г) уникнути покарання.
2. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», відрізнявся від своїх однолітків тим, що:
а) був дуже сильним, займався спортом;
б) володів телепатією;
в) читав книги, займався самоосвітою;
г) був вихідцем з іншої планети.
3. Ким мріяв стати Джордж Плейтен?
а) програмістом;
б) економістом;
в) машиністом;
4.На який місяць припадає день Освіти?
А) листопад;
Б) вересень;
В) травень.
5. Яка тема завжди була предметом суперечки між Джорджем і коротуном Тревіліаном?
А) вибір фаху;
Б) майбутнього людства;
В) майбутнього освіти.
6. Хто бачив, що Джорджа чекає блискуче майбутнє?
А) Тревіліан;
Б) батько;
В) Інженеску.
7. Якого числа народився Джордж?
А) 13;
Б)16;
В) 21.
8. Чий це опис «У нього ніс був картоплиною, волосся рідке, підборіддя помережене складками, наче він раніше був товстун, а тоді зненацька схуд»?
А) нігерійця Омейні;
Б) історика Інженеску;
В) лікаря Антонеллі.
9. Де саме … «про Джорджа піклувалися. Його оточили увагою і ставилися до нього добре»?
А) вдома;
Б) в Інтернаті;
В) в Сан-Франциско.
10. Що спричинило невдачу Тревіліана, який не отримав права потрапити на одну із планет Галактики?
А) не читання книжок;
Б) його самовпевненість;
В) навчання за старими стрічками.
11. Про побачення з якою особою попросив Джордж?
А) з новіанином;
Б)з лікарем;
В) з викладачем.
12. Що потрібно, на думку Джорджа, щоб іти в ногу з науково-технічним прогресом?
А) вчитися по стрічках;
Б) вчитися самостійно;
В) вірити в себе.
13. Як, за А. Азімовим, точно звуться Інтернати для недоуків?
А) академія вищої освіти;
Б) інститут вищої освіти;
В) університет вищої освіти.
14. Хто повинен сам про себе сказати: «Я можу творити і творитиму, хочете ви цього чи ні»?
А)знаюча і розумна людина;
Б) творча людина;
В) впевнена у собі людина.
15. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», після медкомісії опинився:
а) в Інтернаті;
б) у вищій школі;
в) у лікарні;
г) на планеті Новії
16. Джорж Плейтен, герой твору А. Азімова «Фах», вів діалог з представниками планети Новія про:
а) недоліки медичної системи;
б) систему професіональної освіти;
в) обмеження його прав і свобод;
г) про значення дружби для згуртування суспільства
!!! Виконати тести, відповіді присилати на адресу yunaumkina@gmail.com
27.04.2022
Айзек Азімов
Посилання на твір🔻
Посилання на відео🔻
26.04.2022
Контрольна робота № 6
Світова новела
Завдання 1 – 6 мають по чотири відповіді, серед яких лише ОДНА ПРАВИЛЬНА.
1. Який різновид новел порушує важливі питання сенсу буття людини?
А) гумористична;
б) філософська;
в) психологічна;
г) фантастична
2.Який різновид новел побудований на розкритті особливостей характерів персонажів?
А) гумористична;
б) філософська;
в) психологічна;
г) фантастична
3. В новелі «Останній листок» головна тема
А) милосердя;
б) мистецтва;
в) жертовності;
г) дружби
4. У новелі «Дари волхвів» Різдво є символом
А) любові;
б) надії;
в) безкорисливості;
г) духовності
5. У творі Г.Уеллса «Чарівна крамниця» Джип сприйняв відвідування крамниці як
А) покарання батька;
б) здійснення своїх мрій;
в) прикрий випадок;
г) звичайний епізод
6. Кандата в новелі Р.Акутагави «Павутинка» не зміг вибратися з пекла через
А) егоїзм;
б) жадібність;
в) байдужість;
г) жорстокість
Завдання 7- 10 передбачають установлення послідовності / відповідності. До кожного рядка, позначеного ЦИФРОЮ, доберіть відповідник, позначений БУКВОЮ, і запишіть відповідь у зошит.
7. Установіть сюжетну послідовність реплік у новелі О.Генрі «Останній листок»
А «Я була поганим дівчиськом»
Б «…це і є шедевр Бермана»
В «Які в неї були наміри?»
Г «Ви справжня жінка!»
8. Встановіть сюжетну послідовність реплік в оповіданні Г.Уеллса «Чарівна крамниця».
А «Тату, а мені ця крамниця подобається!»
Б «Я хотів би купити своєму хлопчикові кілька простеньких іграшок»
В «Якби вони не марширували, я б їх і не любив!»
Г «А знаєш, ти славний хлопчик!»
9. Установіть відповідність між назвою твору і уривком.
1 «Дари волхвів» А «Небезпека минула. Ви перемогли»
2 «Останній листок» Б «У раю бралося до полудня»
3 «Чарівна крамниця» В «Ніхто не знає, сер, що ховається в людини за її
добропристойною подобою»
4 «Павутинка» Г «Бідолаха, у двадцять два роки він мав годувати сім’ю!»
10. Установіть відповідність між персонажем і художньою деталлю
1 Джип А один долар і 87 центів
2 Джим Б золотий годинник
3 Берман В чисте полотно
4 Делла Г скляні кульки
11. Встановіть відповідність між персонажем і його бажанням.
1 Джип А створити картину-шедевр
2 Джонсі Б зробити різдвяний подарунок
3 Джим В мати чарівну іграшку
4 Берман Г намалювати Неаполітанську затоку
Завдання 12 - відкритої форми.
12. Що взяли б ви з собою з чарівної крамниці? Поясніть, чому?
!!! Виконати контр. роботу, відповіді надсилати на пошту
yunaumkina@gmail.com
19.04.2022
Рюноске Акутогава
Акутаґава Рюноске народився 1 березня 1892 року в Токіо. Його початковим прізвищем було Сінбара. Рюносуке народився, коли батькові було 42 роки, а матері —33. За давнім японським звичаєм, коли батькам було за тридцять років, то це вважалось поганою прикметою для дитини. Тому батьки віддали його на виховання в будинок старшої сестри матері, яка хоча і була заміжня, але дітей не мала. Згодом мати хлопця тяжко захворіла, втративши глузд, тому його виховували у домі дядька матері, де згодом усиновили.
У 1910 році майбутній письменник закінчив токійську муніципальну середню школу. У 1913 році вступив на відділення англійської літератури філологічного факультету Токійського університету, де разом з друзями видавав літературний журнал «Течія нових думок», розвиваючи літературну течію «неореалізм». Там же була опублікована дебютна розповідь «Старий» (1914).
Популярність принесли розповіді з життя середньовічної Японії: «Ворота Расемон» (1915), «Ніс» (1916), «Муки пекла» (1918) та інші.
Після закінчення університету в грудні 1916 року Акутаґава отримує посаду викладача англійської мови в Військово-морській школі.
Акутаґава став майстром оповідань і повістей, в яких у саркастичному стилі він описував людський егоїзм та марноту життя. У збірках «Расьомон» (1917), «Тютюн і диявол» (1917), «Ляльковод» (1919) значне місце займають проблеми моралі, релігії, взаємовідносин між життям та мистецтвом.
Для новел останнього періоду (двадцяті роки) дедалі більше характерними стають критика мілітаризму («Генерал», 1922; «Момотаро», 1924) та сучасного авторові суспільства.
Акутаґава наклав на себе руки 24 липня 1927, прийнявши смертельну дозу ліків. Про справжню причину його смерті нічого не відомо.
"Павутинка"
Митця цікавила передусім поведінка людини в ситуації особистісного й морального вибору, а відповіді на «вічні питання» він намагався знайти в давніх притчах, релігійних текстах, історичних нарисах і легендах. Про свою пристрасть до минулого Акутагава говорив так: «Душа людини в давнину і сучасної людини має багато спільного. От у чому річ». У минувшині письменник шукав пояснення вчинків, думок, психології сучасників. Досить часто у його творах простежуються культурні паралелі, пов’язані з давніми японськими релігійними традиціями, зокрема — буддійськими.
Посилання на твір🔻
Посилання на відео🔻
!!! Опрацювати біографію письменника, прочитати новелу
13.04.2022
Г. Дж. Уеллс
"Чарівна крамниця"
Посилання на твір🔻
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=610
Посилання на відео🔻
https://www.youtube.com/watch?v=ICc0iV5ZnP0
!!! Опрацювати теоретичний матеріал, прочитати новелу
12.04.2022
О Генрі
"Дари волхвів"
Які скарби були у сім’ї Юнг?Які порівняння використовує автор, щоб підкреслити їх значущість?
Знайдіть в тексті рядки, в яких описується, як Делла приймала рішення. Зробіть висновок, чи важко було їй розлучатися зі своїм скарбом. Як змінився її настрій після прийнятого рішення?
Уявіть себе на місці Джіма. Опишіть, як готував подарунок Джім для Делли, чи важко йому було розлучатися з годинником?Про що він думав і як він діяв?
Посилання на твір🔻
Посилання на відео🔻
!!!Прочитати новелу, дати відповіді на запитання (усно)
Знайдіть в тексті рядки, в яких описується, як Делла приймала рішення. Зробіть висновок, чи важко було їй розлучатися зі своїм скарбом. Як змінився її настрій після прийнятого рішення?
Уявіть себе на місці Джіма. Опишіть, як готував подарунок Джім для Делли, чи важко йому було розлучатися з годинником?Про що він думав і як він діяв?
06.04.2022
Тест за змістом твору О.Генрі «Останній листок»
- Позначте жанр твору О.Генрі «Останній листок»:
А оповідання;
Б новела;
В повість.
- Укажіть місто і країну, у якій відбуваються події твору:
А Париж, Франція;
Б Вашингтон, США;
В Берлін, Німеччина;
- Назвіть професію героїв твору О.Генрі «Останнній листок»:
А письменники;
Б художники;
В архітектори.
- Прочитайте цитату: «…Невидимий прибулець … почав бродити по колонії, торкаючись то одного, то другого своїми крижаними пальцями. По Іст-Сайду цей зарізяка розгулював сміливо, ішов швидко, вражаючи десятки жертв…» Яку хворобу описує автор:
А пневмонію;
Б чахотку;
В коклюш?
- Яка мрія була у Джонсі:
А відправитися у мандри Європою;
Б намалювати Неаполітанську затоку;
В побувати біля Ніагарського водоспаду?
- Укажіть ім 'я подруги Джонсі, яка доглядала за нею у лікарні:
А Бет;
Б Ліндсі;
В Сью.
- Опадаючі листки якого куща рахувала Джонсі:
А плюща;
Б мигдалю;
В жасмину?
- Позначте життєву мету Бермана:
А стати відомим і знаменитим;
Б створити шедевр;
В знятися у кінофільмі.
- Укажіть причину, через яку загинув Берман:
А він багато пиячив і погано харчувався;
Б був дуже старим і самотнім;
В вночі під дощем і снігом кріпив листок до плюща.
- Прочитайте слова Сью, звернені до Джонсі: «Ах, сонечко, це і є шедевр Бермана…» Що саме назвала шедевром Сью:
А портрет Джонсі;
Б листок плюща;
В статую Свободи?
- Прочитайте цитату: «Це гріх – хотіти вмерти. Тепер ти можеш дати мені …» Якої їжі попросила Джонсі у Сью:
А шоколаду;
Б бульону і молока з портвейном;
В картоплі з огірками?
- З поданого переліку оберіть неправильше значення. Який сенс має назва твору «Останній листок»:
А остання надія Джонсі на життя;
Б остання мистецька робота Бермана;
В останній шанс на виліковування Джонсі;
Г остання спроба Сью заробити гроші.
Тест за змістом твору О.Генрі «Останній листок»
!!! Виконати тести, відповіді надсилати на пошту yunaumkina@gmail.com
05.04.2022
Світова новела
Новела як літературний жанр
Новела — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вималюваною дією. Їй властиві:
- надзвичайно динамічний сюжет, переважно однолінійний
- несподіваний фінал
- яскраво виражений композиційний центр (переломний момент у сюжеті, кульмінаційний пункт дії, контраст чи паралелізм сюжетних мотивів)
- лаконізм, яскравість і влучність художніх засобів
- строга конструкція
- містить момент ситуаційної чи психологічної несподіванки
- мінімум персонажів
- персонажі - сформовані особистості, що потрапили в незвичайні життєві обставини.
О'Генрі
(1862-1910)
Справжнє ім'я — Уільям Сідней Портер. Американський прозаїк, автор понад 200 новел, гуморесок. Герої оповідань О'Генрі — прості люди, звичайні американці: клерки, ковбої, фермери. Вони не вирішують глобальні проблеми, а живуть буденним життям, в якому є і смішне, і сумне, і підлість, і шляхетність.
Відомі збірки О'Генрі: "Чотири мільйони" (1906), "Серце Заходу" (1907), "Голос міста" (1909), "Дороги долі" (1909).
О'Генрі створює реалістичні, романтичні новели. Крім того, він урізноманітнює новелу: тут звучить сатира, пародія, комічний гротеск. Оповідання О'Генрі динамічні, написані простою мовою, письменник навіть використовує простонародний жаргон. Особливістю його творів є несподіваний фінал.
Першим перекладачем О'Генрі українською мовою був Остап Вишня, пізніше його перекладали О. Лавинська, М. Дмитренко.
"Останній листок"
!!! Опрацювати біографію письменника,прочитати оповідання, виконати завдання🔺
29.03.2022
Контрольна робота # 5
Літературний детектив
11. Хто з персонажів повісті "Собака Баскервілів" сподобався вам найбільше і чому? (2 бали)
22.03.2022
"Собака Баскервілів"
Посилання на текст 🔻
Посилання на фільм 🔻
!!! Прочитати твір, переглянути фільм,
виконати тестові завдання 🔻
Відповіді у вигляді ключа 1а 2б і т.д. відсилати на пошту yunaumkina@gmail.com
16/03/2022
Сюжет і композиція оповідання “Спілка рудих”
Композиційні елементи Ланки сюжетної лінії
Експозиція Вілсон звертається за допомогою до Шерлока Холмса.
Зав’язка Об’ява в газеті.
Розвиток дії Вілсон влаштовується на роботу до Спілки рудих. Дивна робота за чотири фунти на тиждень. Спілку рудих розпущено. Таємниця Спілки рудих. Холмс обстежує територію ймовірного злочину й таємно оглядає помічника Вілсона. Холмс слухає музику. Холмс підключає до справи поліцію.
Кульмінація Засідка. Злочинців затримано.
Розв’язка Вдячність директора банку.
Пояснення детектива Холмс пояснює Вотсону незрозумілі деталі справи та ходу її розслідуванняя.
Посилання на твір 🔻
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=234
!!! Прочитати оповідання, переглянути фільм.Виконати тестові завдання для самоперевірки. 🔻
!!! Прочитати твір, переглянути фільм, дати відповіді на запитання(усно).
- Коли відбувалася подія?
- Чому Вотсон поглянув на
Шерлока Холмса здивовано?
- Як пояснив Холмс Вотсону
те, що так рано його розбудив?
- Що було найбільшою
втіхою Вотсона?
- Завдяки чому Холмс
розплутував усе, за що брався?
- Як виглядала молода
леді, клієнтка Ш. Холмса?
- Як пояснила своє
тремтіння загадкова леді?
- Якого віку була леді?
- Чому леді здивувалась
твердженню Шерлока про те, що вона
приїхала потягом?
- Як Шерлок здогадався
про те, що леді прибула потягом?
- Як Шерлок здогадався ,
що пані перш ніж дістатися до станції, довго їхала
розгаслим путівцем на бідарці?
- Хто
дав адресу Шерлока загадковій леді?
- Як
звали загадкову леді?
- Де жила місіс
Стоунер?
- Де довгий час
перебував вітчим місіс Стоунер? У якій країні?
- За який злочин
лікар Ройлотт відсидів у в'язниці багато років?
- Скільки років було
місіс Стоунер, коли її мати вийшла заміж за лікаря Ройлотта?
- За якої умови мати
місіс Стоунер передала управління статками своєму чоловіку?
- Які зміни сталися з
вітчимом, коли він з дівчатками повернувся до родового маєтку?
- Якою
була спадкова риса по чоловічій лінії в родині Ройлоттів?
- Чому люди, коли
бачили лікаря Ройлотта, тікали від нього?
- Кого лікар Ройлотт
вважає за своїх друзів?
- Яку пристрасть має
лікар Ройлотт?
- Що сталося із
сестрою-близнючкою місіс Стоунер?
- Що сталось у житті
сестри місіс Стоунер перед самою смертю?
- Коли сталася
трагедія з сестрою місіс Стоунер?
- Як сестри
здогадались , що тієї фатальної ночі лікар Ройлотт не лягав спати?
- Про що розповіла
сестра місіс Стоунер тієї ночі перед тим, як іти спати?
- Чому дівчата
замикали двері своїх кімнат на ніч?
- Якою була ніч ,
коли сталася трагедія?
- Що почула місіс
Стоунер серед ночі?
- Що побачила місіс
Стоунер, підбігши до кімнати сестри?
- Які слова сказала
сестра місіс Стоунер, коли та підхопила її знесилене від болю тіло?
- Куди показувала
пальцем сестра місіс Стоунер?
- Про що запитав
Шерлок у місіс Стоунер після її розповіді про смерть сестри?
- Що знайшли у руках
сестри місіс Стоунер?
- Чому в слідчого не
було сумніву, що сестра місіс Стоунер
була сама-самісінька, коли до неї підкралася смерть?
- Чи знайшли лікарі
отруту в організмі сестри місіс Стоунер?
- Як звати нареченого
місіс Стоунер?
- На коли заплановане
весілля місіс Стоунер?
- Чому місіс Стоунер
перебралася до кімнати сестри?
- Що почула в кімнаті сестри у першу ж ніч місіс
Стоунер ?
- Чому Шерлок вважав,
що місіс Стоунер вигороджує свого вітчима?
- Як пояснила місіс
Стоунер наявність синців на руці?
- Що хотів побачити в
в Стоук-Моран Шерлок?
- О котрій годині
домовились Шерлок і місіс Стоунер зустрітись у маєтку Стоук-Моран?
- Хто раптом з'явився
у вітальні Шерлока і Вотсона?
- Як виглядав
незнайомий чоловік?
- На кого був схожий
незнайомий чоловік?
- Ким виявився
незнайомий чоловік?
- Як охарактеризував
лікар Холмса?
- Як жартома назвав себе Холмс ?
- Що сказав Холмс
лікарю Ройлотту?
- Проти чого
застерігав лікар Холмса?
- Що зробив лікар
перед тим, як вийти з вітальні?
- Куди намірився йти
Холмс після сніданку?
- Що побачив Холмс у
юристів?
- Яку суму, за
заповітом, повинен був виділити
сестрам лікар?
- Чому Холмс вважав,
що лікар мав мотив позбутися обох сестер до їхнього весілля?
- Що порадив
Холмс Вотсону взяти з собою?
- Яким був будинок у
маєтку Стоук-Моран?
- На що звернув увагу
Холмс, коли обслідував стіну під вікнами спальні місіс Стоунер?
- Який висновок
зробив Холмс , дослідивши віконниці?
- На що звернув увагу
Холмс у кімнаті сестри місіс Стоунер?
- Що сказав Холмс
після того, як з усієї сили смикнув за шнур дзвінка?
- Коли було зроблено
душник і дзвінок?
- Чому Холмс спитав у
місіс Стоунер, чи немає у них кота?
- Що побачив Холмс у
кутку біля ліжка?
- Що сказав Холмс
місіс Стоунер після того, як обдумав усе побачене і зробив певні висновки?
- Де Холмс і Вотсон
чекали на сигнал від місіс Стоунер?
- Який сигнал повинна
була подати місіс Стоунер Холмсу і Вотсону?
- Що здалося Холмсу
незвичайним і підозрілим у кімнаті сестри місіс Стоунер?
- О котрій годині
спалахнув самотній вогник у кімнаті сестри місіс Стоунер?
- Кого побачили
Вотсон і Холмс у садибі перед тим, як залізти у вікно до кімнати місіс Стоунер?
- Ким виявилась
незвичайна істота, яку побачили детектив і лікар Вотсон?
- Що приніс із собою
Холмс до кімнати сестри місіс Стоунер?
- Чому Холмс почав
люто шмагати лозиною по шнурку?
- Що почули Холмс і
Вотсон у сусідній кімнаті?
- Що лежало на колінах у лікаря Ройлотта,
коли Холмс і Вотсон зайшли до його кімнати?
- Що помітили на чолі
у лікаря Ройлотта Холмс і Вотсон?
- Ким виявилась
пістрява стрічка?
- Як Холмс спіймав
гадюку?
- Для чого ж був
прикріплений фальшивий дзвінок над ліжком у кімнаті сестри місіс Стоунер?
- Для чого слугувала
миска молока у кімнаті вітчима місіс Стоунер?
Біля витоків детективного жанру стоїть ім'я Е.По, який був засновником трьох головних напрямів у детективі - романтичного (власне сенсаційного), класичного (власне інтелектуального) та готичного (жахливого, страшного).
Детектив - це жанр прози, у якому сюжет будувався навколо кримінальної загадки, а головним персонажем був слідчий - представник поліції або приватний нишпорка.
Особливості детективу:
- o у центрі лежала не трагедія злочину, а інтелектуальний процес пошуку істини;
- o дія відбувалася у дуже обмеженому просторі;
- o головний герой - єдиний, хто міг досягти успіху, який був ніби запрограмованим;
- o читач мав можливість стежити за розвитком думки слідчого;
- o відсутність рухів і емоцій;
- o монотонність оповіді, довгі розповіді героїв про різні дрібниці.
Основні правила детективного жанру - чим складніша і заплутаніше справа, тим її простіше розв'язати.Посилання на книгу "Золотий жук"🔻
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=63
Доброго вечора. Гарний блог.
ОтветитьУдалитьЛуговой Рома
ОтветитьУдалитьТвір прочитав. На тести відповів. Набрав 83%
Молодець!!!
Удалитьhttps://uchilkapozhizni.blogspot.com/p/7_52.html?m=1
УдалитьХудожественные фильмы бесплатно
ОтветитьУдалить